کارخانه گونی بافی

کارخانه گونی بافی

کارخانه گونی بافی

شرکت کارخانه گونی بافی پاسارگاد و معرفی تاریخچه گونی بافی در جهان و تاسیس کارخانه گونی بافی در تهران شرکت گونی بافی تهران پاسارگاد بزرگترین کارخانه گونی بافی در ایران، بافندگی روشی برای تولید پارچه و منسوجات است که در آن دو مجموعه متمایز از نخ در زاویه قائم به هم گره خورده و تولید پارچه را تشکیل می دهند و از روشهای دیگر در بافت منسوجات و روش های دیگر بافندگی ، قلاب بافی ، نمدمالی ، و بافتن یا پارچه زدن است. به نخهای طولی نخ تاب گفته می شود و به نخهای جانبی پارچه ، WOOF یا پر کننده می گویند. ( Weft یک کلمه انگلیسی قدیمی است به معنی آنچه که بافته میشود) روشی که در آن انواع  نخ ها با روشهای مختلف بافته می شوند بر خصوصیات فیزیکی و نوع پارچه تأثیر می گذارد پارچه را معمولاً روی دستگاه بافندگی می بافند ، وسیله ای که نخ های تاب را در جای خود نگه می دارد در حالی که نخ ها را از طریق آنها بافته می شود. نوار پارچه ای که با این تعریف پارچه مطابقت داشته باشد (نخ های تاربا  نخ های پیچیده شده) به روشی که نخ های تار و پر کننده ها با یکدیگر در هم تنیده میشوند ، بافت گفته می شود. اکثر محصولات کارخانه گونی بافی اصفهان و شیراز بافته شده با یکی از سه بافت اساسی ایجاد می شود: 1- بافت ساده  2- ساتن بافی  3- بافت گره ای. پارچه بافته شده در کارخانه گونی بافی تبریز می تواند ساده (در یک رنگ یا یک الگوی ساده) باشد، یا در طرح های تزئینی یا هنری بافته شود.
شرکت گونی تهران پاسارگاد با داشتن چندین کارخانه گونی بافی اصفهان، کارخانه گونی بافی یزد، تبریز بزرگترین تولید کننده گونی در ایران میباشد، جهت اخذ شماره تلفن کارخانه گونی بافی خرید انواع گونی از بزرگترین کارخانه گونی بافی در ایران شرکت گونی تهران پاسارگاد با مشاورین فروش تماس حاصل فرمایید.
کارخانه گونی بافی در مازندران | کارخانه گونی بافی کرج | کارخانه گونی بافی ارومیه | کارخانه گونی بافی صوفیان | کارخانه گونی بافی شیراز | کارخانه گونی بافی اهواز | کارخانه گونی بافی اصفهان

3.5/5 - (4 امتیاز)

مطالب جدید



09121139942 - تماس بگیرید