قیمت گونی توری راشل

قیمت گونی توری راشل

قیمت گونی توری راشل

قیمت عمده توری گونی راشل  محافظ نما ساختمان IR-TN-3456 | کارخانه تولید کننده گونی راشل لفاف نمای ساختمان در تهران، اصفهان، شمال، بابل |  قیمت کیسه توری راشل بسته بندی پیاز، برداشت محصول | کیسه توری راشل | قیمت گونی توری راشل میوه گردو
کیسه توری راشل چیست؟
از مهم ترین نکات در فرآیند کشاورزی و برداشت محصول طریقه ی بسته بندی و نگه داری آن بوده و یکی از انواع بسته بندی هایی که برای محصولات کشاورزی وجود دارد، کیسه های بسته بندی توری راشل می باشد. با توجه به اینکه کیسه گونی راشل در سایز های مختلف و ظرفیت های مختلفی تولید می شود، باید مواد اینگونه از کیسه ها باکیفیت باشد، تا تحمل وزن محصولات را داشته باشد.
اگر نام کیسه توری راشل برای شما نا آشنا باشد اما بطور حتم این گونی راشل را دیده اید. کیسه های توری راشل اغلب از جنس پلاستیک بوده و در حمل و بسته بندی انواع و اقسام محصولات کشاورزی بسیار کاربردی می باشد.
از مزایایی کیسه گونی راشل، تهویه هوا داخل بسته بندی می باشد که کمک می کند تا به محصول هیچ آسیبی نرسد و سالم و تازه نگه داشته شود.
کیسه های توری راشل در اندازه ها و ظرفیت های مختلفی در بازار عرضه می شوند که بسته به نیاز مشتری می تواند متغیر باشد.

مشخصات کیسه توری راشل:
از ویژگی های کیسه توری راشل می توان به انعطاف پذیری بالا، مقاومت و در عین حال به قیمت مناسب آن اشاره کرد. از این رو کاربرد کیسه توری گونی راشل مانند بسته بندی محصولات کشاورزی میباشد و جنس کیسه توری راشل، از مواد پلی اتیلن است که منعطف و با دوام می باشد. حالت کشسانی این محصول موجب شده چنانچه بیشتر از ظرفیت هر کیسه، محصولات به آن اضافه شود تار و پود آن به راحتی از هم گسسته نشود و توان تحمل بار مازاد را داشته باشد.

4.2/5 - (6 امتیاز)

مطالب جدید



09121139942 - تماس بگیرید