فروش قیر و گونی

فروش قیر و گونی

فروش قیر و گونی

مرکز فروش قیر و گونی در تهران پانزده خرداد بازار بزرگ پلاک 64 میباشد، این فروشگاه عمده فروشی قیر و گونی با نازلترین قیمت انواع قیر ساختمانی و گونی ساختمانی درجه یک 1 با ضمانت بیمه ایران به مشتریان عزیز عرضه میدارد.
برای انجام عایقکاری قیرگونی به دو ماده شامل قیر استاندارد و گونی چتایی نیاز میباشد ، قیر که ماده اصلی عایقکاری است و بنا به نوع عایقکاری و نوع آب و هوایی منطقه از قیر 60.70 تا قیر 85.25 متغییر میباشد ولی بنا به تجربه در قیرگونی ساختمان اغلب از قیر مخلوط یا قیر 85.25 استفاده میگردد، و برای تثبیت قیر در محل اجرای قیرگونی از گونی چتایی از نوع درجه 2 و درجه 3 استفاده میگردد.
قیرگونی به جهت اینکه بعد از اجرا برروی آن کاشی و یا سیمانکاری و بعد نصب سرویس انجام میگیرد، از اهمیت ویژه ای به لحاظ کیفیت برخوردار میباشد چون برای مرمت و تعویض آن باید عمل تخریب صورت گیرد و این زیان میتواند با انتخاب قیر مرغوب و گونی مناسب حتی المقدور به تعویق افتاده و یا میتواند تا سالیان متمادی انجام نگیرد.
شرکت تهران پاسارگاد بزرگترین فروشنده و صادرکننده قیر در ایران و نیز بزرگترین وارد کننده گونی چتایی در ایران آمادگی خود را جهت فروش عمده قیر و گونی برای عملیات عایقکاری با بهترین قیمت قیر و گونی در ایران اعلام داشته و جهت خرید قیر و گونی با مشاورین فروش شرکت تهران پاسارگاد تماس حاصل فرمایید. | قیمت فروش قیر و گونی

4.5/5 - (2 امتیاز)

مطالب جدید



09121139942 - تماس بگیرید