خرید گونی کنفی

خرید گونی کنفی

خرید گونی کنفی

مرکز خرید (فروش) انواع گونی کنفی رولی و متری در تهران، شرکت گونی پاسارگاد میباشد که در بازار بزرگ 15 خرداد خیابان پامنار کوی پرتویی پ 10 میباشد که در این مرکز که بزرگترین و قدیمی ترین وارد کننده گونی کنفی، گونی چتایی، گونی نخی از سال 1330 شمسی بوده و انواع گونی های نخی کنفی با عرض 90 ، 100، 110، 115 و 117 سانتی متر را برای مصارف قیرگونی، عایقکاری، محافظت بتن دوخت وساخت گونی کنفی برای قهوه، حبوبات، خشکبار، آجیل را با نازلترین قیمت عمده فروشی بازار بورس کنف به مشتریان عزیز عرضه میدارد.
شرکت گونی پاسارگاد دارای نمایندگی خرید فروش گونی کنفی در کرج، چالوس، نوشهر، قم، مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز، سنندج، کرمان، ساری، بوشهر میباشد و خریدار محترم گونی کنفی میتواند با برقراری تماس با مرکز خرید فروش گونی کنفی بنگال تهران پاسارگاد از نحوه و شرایط خرید بهترین نوع گونی چتایی کنفی نخی و نحوه ارسال گونی به شهرستان های ایران مطلع گردند.
خرید گونی کنفی از دیجی کالا نیز بعلت اینکه این شرکت از بازار عمده فروشی تهیه نموده و با احتساب سود و به قیمت خرده فروشی به مصرف کنندگان فروخته و درب منزل تحویل میدهد نیز در مقادیر کم برای خریدار صرفه اقتصادی دارد.
در این مرکز امکان خرید گونی کنفی رنگی و برنج برای تزئینات و بسته بندی برنج خوراکی نیز با نازلترین نرخ عمده فروشی امکان پذیر میباشد.

3.6/5 - (5 امتیاز)

مطالب جدید



09121139942 - تماس بگیرید