گونی ضد آب آفتاب اصفهان

گونی ضد آفتاب اصفهان

گونی ضد آب آفتاب اصفهان

لیست قیمت خرید و فروش گونی ضد آفتاب اصفهان: بهترین قیمت گونی ضد آب و آفتاب اصفهان در بازار تهران و خیابان پانزده خرداد پلاک 64 میباشد و انواع گونی پلاستیکی ضد آفتاب اصفهان یا یو وی دار (UV) به نوعی از گونی پلاستیکی میگویند که در مقابل اشعه یو وی UV و ماوراء بنفش آفتاب دارای مقاومت بیشتری از نوع ساده آن میباشد.
شرکت گونی تهران پاسارگاد، کارخانه تولید گونی ضد آفتاب که در اصفهان قرار دارد و گونی ضد آفتاب اصفهان که بهترین نوع گونی ضد آفتاب در بازار تهران (ایران) میباشد و به آن گونی جامبو اصفهان نیز میگویند، همچنین در ترکیب تولید گونی ضد آفتاب اصفهان با استفاده از مواد تثبیت کننده UV موادی به نام FIBC استفاده میگردد که باعث مقاوم شدن در برابر اشعه یو وی UV آفتاب میگردد.
کیسه گونی ضد آب و آفتاب اصفهان از جنس پلی پروپیلن PP مرغوب با مواد UV یو وی آلمانی تولید گردیده و دارای عرض 2/20، 3/00 و 4/00 متر میباشند.
گونی های ضد آب ساده که فاقد مواد uv میباشند در اثر تابش نور آفتاب با گذشت زمان آسیب دیده و باعث تخریب و در نهایت پارگی گونی در اثر فشار میشود که در اثر تابش اشعه یو وی آفتاب اتفاق افتاده است.
گونی ضد آفتاب اصفهان از جنس گونی پلاستیکی (PP) دارای ضخامت نسبتا زیاد میباشد که گونی یو وی دار بوده و گونی تولید شده را در مقابل نور آفتاب مقاوم میکند، گونی ضد آفتاب اصفهان بدلیل ضخامت بالا به گونی جامبو معروف است که به این نوع گونی با چسباندن یک لایه نایلون به پشت آن خاصیت ضد آب نیز پیدا کرده و به آن گونی جامبو لمینه اصفهان میگویند.
فروش گونی نایلون ضد آب و آفتاب اصفهان

4/5 - (5 امتیاز)

مطالب جدید



09121139942 - تماس بگیرید